Media, public relations
Popis
Úvod do Public Relations.
Na našem vzdělávacím semináři Vás zasvětíme do Public Relations (PR) a naučíme Vás osvojit si efektivní nástroje budování pozitivní image.
Popis semináře:
Seminář je určen zaměstnancům i podnikatelům, kteří ve své marketingové praxi dosud nevyužívali nástroje Public Relations.
OBSAH SEMINÁŘE:
Seznámíte se základními principy práce novinářů a budete schopni s nimi komunikovat k oboustranné spokojenosti
Naučíte se, kdy použít PR a kdy reklamu
Osvojíte si nástroje PR jako jsou:
Media Relations tzv. komunikace s médii – tiskové zprávy, tiskové konference, publicita
Government relations – vztahy s vládními institucemi
Public affairs – vztahy s neziskovou sférou
Investor relations – vztahy k akcionářům, investorům
Community relations – komunikace s blízkým okolím
Employee relations (interní komunikace) – vztahy se zaměstnanci
Minority relations – vztahy s menšinovými skupinami
Publikace – výroční zprávy, zaměstnanecké časopisy, zákaznické časopisy
Firemní identita – zachování jednotného užití barev, grafických prvků a typografie v prezentačních materiálech
Firemní kultura
Lobbování
Praktické cvičení:
vytvoření a zpracování tiskové zprávy a tiskového oznámení
příprava redakčních materiálů, zpracování textů a podkladů
organizace tiskových konferencí
organizace snídaní s novináři
uspořádání mediálních akcí
krizová komunikace
monitoring médií
V průběhu semináře není povoleno pořizovat audio ani videozáznam.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.